+Ondřej_Pavlačík_fotograf_architektury_&_designu 1-42 1.jpg

Zubní chirurgie v Praze 9

Bezbolestná extrakce zubů

Green Background_edited.jpg
Zbavte se zubů bez stresu

Šetrná, pohodlná a bezpečná extrakce zubů

-Ondřej_Pavlačík_fotograf_architektury_&_designu 1-51.jpg

Kdy je nutná extrakce zubu?

Naší hlavní prioritou je záchrana vašeho zubu, ale pokud je poškození zubu tak rozsáhlé, že jej nelze opravit, může být nutná extrakce zubu. Kromě toho je často nutné vytrhnout zuby moudrosti, aby se uvolnilo místo v čelisti a předešlo se komplikacím, jako jsou záněty nebo nesprávné postavení zubů.

Dr. Taran s vámi probere všechny možnosti léčby a pomůže vám vybrat tu nejlepší pro váš individuální případ.

Chirurgická a běžná extrakce

Na naší klinice vám pomůžeme s jakýmkoli typem extrakce zubů, ať už se jedná o běžný zákrok, nebo o chirurgické odstranění zubů moudrosti. Naši zkušení lékaři se vyznačují šetrným a ohleduplným přístupem a maximálně se snaží o komfort pacientů.

Moderní technologie (Piezochirugie) a anestezie minimalizují bolest a diskomfort během zákroku. Většina pacientů vnímá extrakci zubu jako bezproblémový zákrok a brzy se vrací ke svému běžnému životu.

Nebojte se, s Dr. Taranem budete v dobrých rukou!

Máte strach z extrakce zubu? Dr. Taran vám nejprve pomocí RTG a 3D CBCT snímků podrobně prohlédne váš chrup a zhodnotí jeho stav. Na základě diagnostiky vám srozumitelně vysvětlí, zda je extrakce zubu skutečně nutná, a navrhne individuální plán léčby.

Rekonstrukce chrupu po extrakci: Důležitá pro váš úsměv i zdraví

Náhrada zubů po extrakci je důležitá nejen pro krásný úsměv a sebevědomí, ale také pro vaše zdraví. Předejít komplikacím, jako je úbytek kosti v čelisti, přetížení ostatních zubů a kloubů, a poruchy trávení.

Nabízíme širokou škálu možností, jak nahradit extrahovaný zub, ať už se jedná o implantáty, můstky, nebo protézy. Společně s vámi vybereme tu nejlepší variantu pro váš úsměv a vaše zdraví.

AEnB2UrTbqHDnicv3BSIVxL7vucKwBk2OfzQ_F0c56QjWlUNuaWCvHfnPmqr6eGkZ_Mnc811I8-K-6Qzuoz8BVP7t4
Zeptejte se - my odpovíme!
FAQ pro ty, kteří chtějí vědět více

Odstraňujete zuby moudrosti?

Ano, extrahujeme zuby moudrosti, včetně neprořezaných (retinovaných) osmiček. Pokud vám zuby moudrosti způsobují problémy, jako je bolest, zánět dásní, nebo tlak na kořeny sousedních zubů, doporučíme vám je co nejdříve odstranit.

Včasná extrakce osmiček je účinným způsobem, jak předejít závažnějším komplikacím v budoucnu.

Je extrakce zubu bolestivá?

Ne, extrakce zubu nemusí být bolestivá. Pomoci lokální anestezie zajistíme, abyste byli během zákroku zcela znecitlivěni a cítili se pohodlně.

Po zákroku vám můžeme předepsat léky proti bolesti, jako je Aulin, které vám pomohou zmírnit případné nepříjemné pocity. Můžete také použít ledový obklad ke zmírnění otoku a bolesti. Většina pacientů pociťuje jen mírnou bolest, která odezní během několika dní.

V případě, že se bolest po zákroku nezlepší, neváhejte kontaktovat našeho lékaře.

Kdy mohu po extrakci zubu jíst a pít?

Pití je možné cca 20 minut po extrakci. S jídlem je vhodné počkat, dokud neodezní účinek injekce (obvykle 2-3 hodiny). Po dobu 24 hodin po extrakci jezte měkkou stravu, která nezatěžuje ránu (např. polévky, kaše, jogurty, zmrzlina). Dbejte na dostatečný pitný režim.

Až do úplného zhojení se vyhýbejte:

• Tvrdým a ostrým potravinám, které by mohly poranit ránu

• Lepivým potravinám, které by se mohly na ránu přilepit

• Žvýkání na straně, kde byl zub extrahován

• Kouření a vapování, které brání hojení

V případě, že se po extrakci zubu objeví komplikace, jako je krvácení, bolest, nebo otok, neváhejte kontaktovat našeho lékaře.

Jak dlouho trvá zotavení po vytržení zubu?

Doba zotavení po vytržení zubu se liší v závislosti na typu zákroku, složitosti extrakce a individuálním hojení pacienta.

Většina pacientů se po vytržení zubu cítí lépe během 3-7 dní. Pokud se u vás objeví silné krvácení, otok, horečka, nebo bolest, která se nezlepšuje, neváhejte kontaktovat svého lékaře.

Zde je několik tipů pro urychlení zotavení:

• Dodržujte pokyny lékaře.

• Užívejte léky proti bolesti podle potřeby.

• Chlaďte ránu ledovým obkladem.

• Jezte měkkou stravu a pijte dostatek tekutin.

• Dbejte na důkladnou ústní hygienu.

• Vyhněte se kouření, alkoholu a fyzické námaze.

• Dostatek odpočinku.

Forward Dental

Váš partner pro zdravý a krásný úsměv

3D zubní rentgen
ošetření pod mikroskopem
konzultace pacienta stomatologem

Objednejte se na konzultaci a dozvíte se více o možnostech léčby vašeho zubu.

Kde nás najdete

Sokolovská 810/304,