-Ondřej_Pavlačík_fotograf_architektury_&_designu 1-51.jpg

Informace pro

Nové pacienty

Abstraktní čáry

Vítejte na své první návštěvě

Příjemná péče ve světlé a moderní ordinaci.

Pro vaši pohodlí a dostatek času na dotazy si prosím vyhraďte na první schůzku cca 60 minut.

Během návštěvy si vyslechneme vaše obtíže a cíle a nastíníme vám naše doporučení. Společně se rozhodneme pro plán léčby a domluvíme se na termínech ošetření.

Doufáme, že se vám během vaší návštěvy bude líbit naše moderní, příjemné prostředí a přátelský tým. V naší ordinaci je klid, jsou zde umělecká díla a hezký výhled na park Podviní.

A co je nejdůležitější, vaše návštěva bude "šitá na míru" právě vám. Ujistíme se, že přesně rozumíte tomu, co můžete očekávat, a že budete mít skvělý zážitek od začátku do konce.

Dr Taran konzultace.jpg
Green Background_edited.jpg

Vaše konzultace zahrnuje:

Nejmodernější digitální rentgenové snímky s AI technologii

Moderní digitální rentgenové snímky poskytují mnohem vyšší kvalitu obrazu než tradiční. To nám umožňuje lépe diagnostikovat problémy se zuby a dásněmi. Navíc AI technologie pomáhá odhalit skryté kazy, vačky, ubytek kostí a zubní kamen, které mohou lidskému oku uniknout. Kazy zachycené v raném stádiu jsou snadněji léčitelné.

CBCT vyšetření (v případě potřeby)

CBCT je cenným nástrojem, který nám umožňuje poskytovat přesnější a efektivnější péči. Tyto 3D snímky poskytují přehlednější zobrazení zubů a čelistí než obyčejné rentgeny. CBCT se používá k plánování komplexních léčebných postupů, jako je implantace, extrakce retinovaných zubů nebo ošetření kanálků.

Vyšetření zdravotního stavu chrupu a vysvětlení nálezů

Zubní lékař nejprve provede vizuální kontrolu chrupu a dásní. Bude se dívat na to, zda jsou zuby rovné, zda mají nějaké kazy nebo praskliny, a zda jsou dásně zdravé. Poté může použít různé diagnostické nástroje, jako jsou rentgenové snímky nebo zubní mikroskop. Včasná diagnostika a léčba je důležitá pro zachování zdravého chrupu.

Dostatek času na diskusi o variantách léčebného plánu a doporučeních

Na závěr zhodnotíme celkový stav vašeho chrupu. Prohlédneme vaše rentgenové snímky a fotografie zubů. Řekneme vám, co je na vašem chrupu dobré. Probereme, co je třeba zlepšit nebo opravit. Projednáme s vámi možnosti léčby a navrhneme plán ošetření, který bude vyhovovat vašim individuálním potřebám a cílům. Odpovíme na všechny vaše otázky a domluvíme se na dalším postupu.

Green Background_edited.jpg

Dopřejte si moderní způsob ošetření chrupu pomocí nejnovějších technologií a bezbolestných metod.

Vzrušující překvapení

Informace o financování

Investice do svého zdraví se vždycky vyplatí.

Abychom mohli zajistit optimální kvalitu poskytované lékařské péče používáme nejmodernější materiály a technologie, které nejsou v plné míře hrazené zdravotními pojišťovnami.

Dalšími důležitými faktory ovlivňujícími trvalé výsledky jsou dostatečné množství času a energie, které věnujeme pečlivému přístupu a kontinuálnímu sebevzdělávaní. Všechny tyto faktory stanoví výši doplatků, která je v každé ordinací individuální.

My se snažíme aby námi poskytovaná lékařská peče byla pro vás dostupná a neměla kompromisy ve výkonu. Proto věříme v transparentní ceny a nabízíme prodlouženou záruku.

Plná záruka: jistota kvality

Chcete mít jistotu, že vaše zuby budou vypadat a fungovat skvěle po mnoho let?

Pak se obraťte na Dr. Tarana, vašeho důvěryhodného zubního lékaře v Praze.

Na všechna naše rekonstrukční ošetření poskytujeme prodlouženou záruku. To znamená, že v případě, že se něco pokazí, opravíme to nebo vyměníme zadarmo.

Doktor Taran je zkušený a kvalifikovaný zubní lékař, který věří v kvalitu svého ošetření.

Chápeme, že zubní péče může být nákladná, ale víme, že si zasloužíte to nejlepší. Proto vám nabízíme nadstandartní záruku, která vám poskytne klid v duši.

Hraní na kytaru

Jak to funguje

Bílé pozadí

Jak můžete zlepšit výsledky léčby a udržet si zdravé zuby?

Zubní problémy mohou být nákladné a bolestivé. Naštěstí existuje mnoho věcí, které můžete udělat, abyste snížili riziko vzniku těchto problémů a zlepšili výsledky léčby, pokud již nějaké máte.

Navštěvujte svého lékaře

Díky tomu, že nás každých 12 měsíců navštívíte na pravidelné preventivní prohlídce, můžeme včas zachytit a zabránit rozvoji problémů. Tyto prohlídky jsou vaší nejlepší obranou proti zubním kazům a jiným poškozením ústní dutiny  a pomáhají udržet vaše ústa zdravá.

Dbejte na zubní hygienu

Udržujete své zuby čisté a dásně zdravé. Pravidelné čištění zubů kartáčkem a niti odstraňuje zubní plak plný bakterií. To je důležité, protože pokud se zubní plak a kámen ponechají příliš dlouho, mohou způsobit zubní kaz, onemocnění dásní a ztrátu kostí – parodontózu. Pravidelná návštěva dentální hygieny je nejlepší způsob, jak odstranit nahromaděný zubní kámen a zabránit onemocnění dásní.

Dodržujte léčebný plán

Léčebný plán je důležitý pro úspěch léčby. Naší lékaři mají mnoho zkušeností s ošetřením různých onemocnění zubů a dásní. Léčebný plán je založen na těchto zkušenostech a pomáhá zajistit, že dostáváte správnou péči. Pomocí moderních postupů mnoho onemocnění může být léčeno, ale pouze pokud je léčba dodržována. To je důležité pro vaší zdraví a dlouhodobé výsledky.

Žijte zdravým stylem

Zdravý životní styl má zásadní vliv na zdraví zubů a dásní. Jezte zdravou stravu bohatou na ovoce, zeleninu a celozrnné výrobky, to pomáhá udržovat správnou hladinu pH v ústech, což pomáhá chránit zuby před zubním kazem. Vyhýbejte se nadměrné konzumaci sladkých nápojů a potravin. Pijte dostatek vody. Nekuřte, nebo aspoň omezte kouření na 5 cigaret denně. Kouření má negativní vliv na zdraví celé dutiny ústní, oslabuje zubní sklovinu, snižuje průtok krve v dásních, což vede k zánětu a onemocnění dásní. Kouření je hlavním rizikovým faktorem vzniku orálního karcinomu.

černé pozadí

Podmínky poskytování nadstandardní záruky

• Dodržení léčebného plánu

• Preventivní prohlídka 1x za rok

• Dobrá zubní hygiena - čisté zuby bez nánosu plaku a zubního kamene, zdravé dásně bez otoku, zarudnutí a krvácení

• Pravidelná návštěva dentální hygieny (cca 1x za rok, pokud lékař nestanoví jinak)

• Žádný zásah třetí strany do provedeného ošetření

• Při ošetření implantáty omezit kouření na 5-7 cigaret denně

Záruka se nevztahuje na [to, co nemůžeme ovlivnit]:

• Odštípnutí částí zubu (skloviny apod)

• Frakturu zubu a jeho kořene (obzvlášť u zubů oslabených rozsáhlou destrukcí)

• Zánět zubního nervu (obzvlášť u kazu blízkých zubní dřeně)

• Poškození způsobené přetížením (v následku nedokončení plánu ošetření, ztráty postranních zubů, neléčené parodontozy, parofunkci - bruxismus, drceni skla, kostí, otviraní lahvi apod)

• Poškození úrazem

• Poškození v následku chronických zánětlivých změn (neléčená parodontoza, neléčené zánětlivé nálezy u okolních zubů)

• Poškození způsobená závaznými nemoci, které negativně a trvale ovlivňují imunní systém

•  Na opotřebení výrobku způsobené jeho obvyklým užíváním

Záruka zaniká

• Při nedodržení výše uvedených podmínek (nedodržení a nedokončení léčebného plánu, zásah třetí strany do provedeného ošetření, nedodržení intervalu preventivních prohlídek)

• Při trvalé špatné zubní hygieně (nánosy plaku a kamene zkracuji životnost zubů a veškerých rekonstrukčních prací. Čisté zuby se nekazí.)

• Při ignoraci nutností léčby onemocnění parodontu (Parodontoza způsobuje ubytek kostí, viklavost a ztrátu zubů. Moderní parodontologie dokáže toto onemocnění efektivně léčit. Neléčení vede ke ztrátě zubů.)

• Při ošetření implantáty tuto záruku nemůžeme poskytnout silným kuřákům (nad 10 cigaret denně). Kouření snižuje průtok krve v dásních a kostí, což vede k  zánětu a úbytku kostí kolem implantátů.